ps5

Recenze nových her roku pro PlayStation 5

Článek lze přečíst za 2 minuty

Odhalte tajemství nejnovějších her pro PlayStation 5

Zavřete oči na okamžik a představte si, že si oblékáte nejmodernější herní headset. Čas zastaví, zvuk se zužuje a ocitnete se uprostřed dobrodružství, které je tak reálné, že zapomenete, že jste stále doma v pohodlí své obývací pokoj. To je kouzlo her na PlayStation 5, které přinášejí rok 2023.

Nejprve se zaměříme na pokračování oblíbené akční hry “God of War: Ragnarok”. Hrdina Kratos se vrací silnější než kdy dříve, aby se vypořádal s nepřáteli, které si připravili severské mýty. Tato hra je plná úchvatných scén, které vám způsobí husí kůži, a příběh, který vás vtáhne do prostředí plného bohů, obrů a dalších fantastických bytostí. Všechno je postaveno na solidní základně předchozí hry, ale se mnoha vylepšeními a novými prvky, které váš herní zážitek posunou na zcela jinou úroveň.

Pokud jste fanouškem hororu, rok 2023 vás určitě potěší. “Resident Evil: Village” je další kapitolou v dlouhé a temné sáze této série. Tato hra se vrací ke kořenům a přináší temnou atmosféru, napínavý příběh a nové strašidelné postavy. Vše je tak reálné, že bude těžké se odpojit a vrátit se do skutečného světa.

Pro milovníky sci-fi a akčních RPG je tu “Mass Effect 5”. Příběh je postavený na základech předchozích her, ale přináší nové postavy, planety a nepřátele. Hra se může pochlubit detailním světem, který je tak pestrý a rozmanitý, že budete chtít prozkoumat každý kout. K tomu přidejme vylepšený systém boje a máme tu hru, která vás bude bavit po dlouhé hodiny.

Konečně, pokud hledáte něco trochu jiného, doporučil bych vám “Ratchet & Clank: Rift Apart”. Tato hra je skvělou volbou pro ty, kteří hledají něco lehčího a zábavnějšího. Můžete očekávat hodiny zábavy plných skákání, střílení a řešení logických úloh. Grafické zpracování je na úrovni Pixar filmů a humor je na každém kroku.

Takže, jaké hry stojí za to koupit? Pravdou je, že záleží na tom, co hledáte. Pokud jste fanouškem akčních her a milujete severské mýty, “God of War: Ragnarok” je jasná volba. Pokud hledáte napínavý horor, “Resident Evil: Village” je tím pravým. Pro fanoušky sci-fi a RPG je tu “Mass Effect 5”. A konečně, pokud hledáte něco lehčího a zábavnějšího, “Ratchet & Clank: Rift Apart” je tu pro vás. Každá z těchto her má něco unikátního a stojí za to, abyste jim dali šanci.

Štítky: , , , , , , , , ,