Crossout

Crossout

Hra se zaměřuje na boj s vozidly. Hráči získávají reputaci u různých frakcí a získávají přístup k novým plánům, dílům a vozidlům. Hráči shromažďují součásti a materiály prostřednictvím odměn za bitvy, plnění misí, rozbití nepotřebného vybavení nebo nákupem předmětů od ostatních hráčů prostřednictvím herního trhu. Bojové vozidlo každého hráče je omezeno pouze představivostí hráče a dvěma povinnými částmi, které je třeba integrovat do designu každého hráče: kabina a podvozek (rám). Díly jako brnění, výzbroj, generátory a pomocná zařízení nejsou nutné. Různé kombinace těchto položek umožňují hráčům přizpůsobit si vozidla podle svých představ a herního stylu. Jelikož neexistují žádné pevné tradiční „třídy“ nebo role vozidla, mohou hráči své vozidlo libovolně upravovat.

Spolu s tvorbou a přizpůsobením vozidla, Crossoutimplementuje fyzikální model. Hráči musí brát v úvahu těžiště, hmotnost, umístění a umístění dílů. Příliš těžké vozidlo se může převrátit, pokud se otočí příliš rychle nebo během pohybu po nerovném terénu. Těžké stroje mají větší potíže s navigací. Zařízení (například rotující radarová anténa) umístěné příliš blízko k zemi může být během jeho pohybu zasaženo a způsobit ztrátu kontroly nebo snížení schopnosti pohybu. Děla velké ráže představují zpětný ráz na obou koncích zbraně, jsou schopny převrátit lehčí vozidlo, které vystřelilo projektil, a potenciálně převrátit hráče, který je zasažen. Tento mechanik nejen poskytuje hráčům podrobnější přizpůsobení, ale také funguje jako samovyvažovací aspekt. Hráči, kteří jen naloží vozidlo s těžkým brněním a zbraněmi velkého kalibru, by nebyli schopni bojovat.

90

Hodnocení hry

Cílová skupina

M Ž / 13 – 35 let

anglicky, rusky + další

Štítky: , , ,